رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفت.

Jose Mourinho, Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، مطمئن است که این تیم تا سال 2014 قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد.

رئالی ها در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفت.

سرمربی کهکشانی ها در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" علی رغم اینکه در چند نیمه نهایی تا به حال شکست خورده ام، اما فکر می کنم خدا در چمپیونزلیگ حامی من است.

من دو بار قهرمان این رقابت ها شده ام. این در حالی است که بعضی از بازیکنان فعلی رئال هرگز چنین جامی را به دست نیاورده اند و رئال به دنبال رسیدن به دهمین قهرمانی اش است.

با این وجود، ما عقده قهرمانی نداریم اما اگر به همین روند ادامه بدهیم، بعد از دو بار حضور در نیمه نهایی، می توانیم در یکی دو سال آینده قهرمان چمپیونزلیگ شویم.

عقده داشتن دردی را دوا نمی کند؛ این رویاست که کارساز است."

در حالی که بسیار در انتظار آغاز رقابت های یورو 2012 هستند، آقای خاص اعلام کرد که از هم اکنون به رقابت های فصل آینده فکر می کند.

" امروز جشن ما تمام خواهد شد، بازیکنان به یورو 2012 فکر می کنند و من به فصل آینده فکر می کنم زیرا وقتی در باشگاهی مثل رئال کار می کنید، نمی توانید به چند قهرمانی اکتفا کنید.

در رئال همیشه باید به آینده فکر کنید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:4 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید